Proces reklamacji
W przypadku reklamacji prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami dotyczącymi procesu reklamacyjnego:
- Jeśli otrzymałeś/uszkodzony lub wadliwy produkt, prosimy o jak najszybszy kontakt z naszym działem obsługi klienta.
- Reklamacje można zgłaszać drogą elektroniczną poprzez e-mail na adres office@hitmody.pl.
- W zgłoszeniu reklamacyjnym prosimy podać następujące informacje:
- Numer zamówienia
- Dokładny opis reklamacji
- Zdjęcia wadliwego produktu (jeśli to możliwe)
- Pracownik działu obsługi klienta skontaktuje się z Tobą w celu potwierdzenia zgłoszenia oraz omówienia dalszych kroków.
- Jeśli reklamacja zostanie uznana za ważną, zostanie podjęta odpowiednia procedura zgodnie z przepisami prawa konsumenta.
- Termin rozpatrzenia reklamacji może różnić się w zależności od rodzaju reklamacji i jej skomplikowania.
Jeśli masz dodatkowe pytania lub wątpliwości dotyczące reklamacji, serdecznie zachęcamy do kontaktu z naszym działem obsługi klienta.
Wymiana i zwrot towaru
w przypadku, gdy produkt ulegnie uszkodzeniu podczas dostawy lub nie spełni Państwa oczekiwań, posiadają Państwo prawo do wymiany lub zwrotu towaru w określonych przypadkach. Prosimy o dokładne zapoznanie się z naszym regulaminem dotyczącym wymiany i zwrotu towaru, aby zapewnić sobie płynny proces obsługi reklamacji.