14 dni od momentu otrzymania przesyłki.

Mamy nadzieję, że jesteś zadowolona(y) z zakupów, a nasze produkty spełniają Twoje oczekiwania 😊 Jeżeli jednak z jakiegoś powodu otrzymany towar nie spełnia Twoich oczekiwań, koniecznie poinformuj nas o tym. Twoja satysfakcja to dla nas priorytet.

Nietrafiony rozmiar? Nic straconego!

Jeżeli zakupiony przez Ciebie produkt nie pasuje i chcesz go wymienić na inny rozmiar wystarczy że skontaktujesz się z nami. Po otrzymaniu od Ciebie przesyłki zlecimy wysyłkę odpowiedniego rozmiaru, a korektę dowodu zakupu otrzymasz w formie elektronicznej 😊

Skontaktuj się z nami:

  • +48 537-917-923
  • office@hitmody.pl

Zwrot towaru w dwóch prostych krokach

W przypadku odstąpienia od umowy i zwrotu towaru, koszty odesłania przedmiotu do sprzedającego ponosi kupujący. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas metodą “Za Pobraniem“.

Możesz zwrócić do nas przesyłkę na dwa sposoby:

1) Skorzystaj z naszego szybkiego zwrotu

  1. Prosimy o wypełnienie formularza zwrotu i załączenie go do przesyłki zwrotnej.
  2. Zaloguj się do systemu zwrotów używając adresu email użytego podczas składania zamówienia i postępuj zgodnie z instrukcją.

KLIKNIJ ABY ZALOGOWAĆ SIĘ DO SYSTEMU ZWROTÓW

2) Nadanie przesyłki we własnym zakresie

  1. Prosimy o wypełnienie formularza zwrotu i załączenie go do przesyłki.
  2. Możesz wysłać do nas przesyłkę zwrotną na dwa sposoby:

Paczkomat ZGO32M
Osiedle Kaszubskie 8, Zielona Góra 65-548

lub

Hit Mody Justyna Ciszko
Sulechowska 4A Hala 17, Zielona Góra 65-119